روز اول مدرسه
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم
همیشه روز اول مدرسه جز قشنگ ترین روزای کاریم بوده ولی واااااااااااااااااااااااااااااااااای امروز اصلا نمی خواستم برم مدرسه یعنی به نظرم برام زود بود برای شروع فعالیت ولی بالاخره باید می رفتم !!!!!!!!!!! زنگ اول با مراسم شروع سال تحصیلی جدید گذشت و کم کم داشتم احساس میکردم چقدر دلم برای تدریس تنگ شده و بالاخره زنگ دوم راهی کلاسهای درسی شدیم کارگاه کامپیوتر یک،کلاس سوم کامپیوتر،درس چندرسانه ای... بعد سلام و احوالپرسی با هنرجوها (که دیگه خوب همو سال قبل شناخته بودیم و نیاز به معرفی نبود) تدریس با نصب و نحوه کار با طراحی آلبوم دیجیتال رو شروع کردم... و درس رو با تدریس نحوه ایجاد فایل های آموزشی Captivate به اتمام رسوندم... خداروشکر روز خوبی بود و من دوباره به دنیای مورد علاقه ام ، علاقمند شدم :) ولی چون همه می خواند کمک کنند تا من علاقمندتر بشم قرار شد همچنان هر روز مدرسه باشم ;) به امید روزهای قشنگ تر و پر از موفقیت برای همه همکاران و هنرجویان عزیز.........

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 3 مهر 1393برچسب:روز اول,هنرستان آمنه,مدرسه, :: 14:42
نوابی سهی

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 1885
بازدید ماه : 1878
بازدید کل : 239871
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس