پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

در ابتدا از سرکار خانم ها محمدیان و باقری تشکر می کنم که تقسیم فصول جهت ارائه کنفرانس را به خوبی انجام دادند

اسامی هنرجویان به همراه فصل و صفحه تعیین شده جهت ارائه کنفرانس

 هنرجویان محترم پس از اتمام کنفرانس ها،نمره ها بطور کامل ثبت می گردد.

ردیف

نام خانوادگی و نام

شماره فصل

صفحات

نمره کنفرانس

نمره پاور

1

باقری مریم

4

139 تا 146

18 

 

2

براتی مرضیه

4

147 تا 153

18 

 

3

پرگر زهرا

4

154 تا 161

18

 

4

چلبی مریم

4

162 تا 167

16 

 

5

چراغی نرگس

4

168 تا 179

17 

 

6

ذالی سمیه

4

180 تا 186

20

 

7

زنجانی زهرا

4

187 تا 194

16 

 

8

محمدی زهرا

4 و 5

195 تا 206

16 

 

9

محمدی فاطمه

5

207 تا 214

15 

 

10

محمدیان کوثر

5

215 تا 221

20 

 

11

مقدمی معصومه

5

222 تا 233

14 

 

12

مهرابی لیلا

5 و 6

234 تا 246

20 

 

13

نصرتی سعیده

6

247 تا 252

20 

 

14

نوری فاطمه

6

253 تا 266

18 

 

15

عاشوری لیلا

6

267 تا 273

19 

 

16

عبدی صدیقه

6 و 7

274 تا 292

20 

 

هنرجویان محترم از تلاشتون ممنون از کنفرانس بسیاری از شما کاملا مشخص بود که برای ارائه کنفرانس زحمت کشیده بودید... امیدوارم همیشه موفق باشید



           

امتحان سخت افزار - فصل پنج

صفحات: 203 تا 241 (کل فصل)

زمان: چهارشنبه 28 آبان ماه 93

هنرجویان گرامی این هفته فصل پنج را به صورت کامل مطالعه فرمایند؛ زیرا به علت فاصله پیش آمده بین فصل تدریس شده با فصل آزمون ها، فعلا از فصل چهار آزمون برگزار نمی شود، تا فاصله بوجود آمده رفع شود.

چهارشنبه این هفته پس از اتمام تدریس فصل پنج، آزمون فصل پنج نیز گرفته می شود.



           

امتحان سخت افزار - فصل سه

صفحات : 106 تا 138

زمان : یکشنبه 25 آبان ماه 93



           

برترین های آزمون شماره شش سخت افزار - فصل 3

رتبه اول: به صورت مشترک خانم محمدیان و خانم ذالی

رتبه دوم : خانم باقری

رتبه سوم: باز هم مشترکا خانم براتی و خانم نصرتی

در اینجا توجه به یه نکته خیلی حائز اهمیته و اون نکته اینه که سه نفر از برترین های آزمون شش (فصل سه) چهارشنبه و در روز آزمون،خود نیز کنفرانس (فصل چهار) را داشتند و برتر بودن این هنرجویان، نشان از برنامه ریزی بالا و سخت کوشی این عزیزان داره

با آرزوی موفقیت همیشگی برای خانم ذالی، خانم باقری و خانم براتی که در ارائه کنفرانس نیز برتر بودن خود را ثابت کردند...



           

امتحان سخت افزار - فصل سه

صفحات : 70 تا  105 (تا سر موضوع نسل های پردازنده)

زمان: چهارشنبه 21 آبان ماه 93



           

برترین های آزمون شماه پنج سخت افزار - فصل دو

رتبه اول : خانم ذالی

رتبه دوم: خانم محمدیان

رتبه سوم: خانم براتی



           

امتحان سخت افزار - فصل دو

صفحات: کل فصل (15 تا 66)

زمان: یکشنبه 18 آبان ماه 93

 



           

برترین های آزمون شماره چهار سخت افزار - صفحات 31 تا 66

رتبه اول: خانم ذالی

رتبه دوم: خانم محمدیان

رتبه سوم: خانم براتی

 



پیامی با این مضمون زیر به دستم رسید که لازم دیدم توضیحات جامعی را در رابطه با رشته عکاسی و آینده تحصیلی آن برای هنرجویان رشته عکاسی کاردانش بیان کنم

سلام
عرض ادب و احترام خدمت شما. چند تا سوال داشتم که فکر می کنم شما بزرگوار بتونید جواب منو بدید.
بچه های رشته عکاسی کار و دانش کنکور مجزا برای درسشون (یعنی کنکور عکاسی) دارن؟ اگر بله چطور میتونن توی این کنکورشرکت کنند؟ برای قبولی توی اون آزمون چه درسایی رو باید بلد باشن؟ یعنی منابع آزمون چه درسایی هستش؟

این پیام دارای چند بخش اساسی است:

الف ) بچه های رشته عکاسی کار و دانش کنکور مجزا برای درسشون (یعنی کنکور عکاسی) دارن؟

بچه های عکاسی کاردانش دو راه برای ادامه تحصیل در دانشگاه دارند:

1- کنکور کاردانی دانشکده های فنی: اگر بخواهند مستقیما و از طریق کنکور کاردانی ویژه رشته های فنی حرفه ای و کاردانش آموزشکده ها وارد دانشگاه شوند، رشته ای به نام عکاسی وجود ندارد و باید در رشته گرافیک ادامه تحصیل بدهند و در دوره های کاردانی به کارشناسی وارد شاخه عکاسی شوند.

2- کنکور هنر کنکور سراسری: رشته هنر مانند سایر رشته ها همچون ریاضی، تجربی و انسانی دارای مقطع پیش دانشگاهی می باشد و افرادی که در هنرستان ها در رشته هایی مانند گرافیک،عکاسی، معماری،نمایش و ... تحصیل می کنند برای شرکت در کنکور سراسری باید مقطع پیش دانشگاهی هنر را که برای همه رشته های هنری مشترک می باشد بگذرانند. البته گروه هنر مانند گروه زبان به صورت گروه آزمایشی هستش، یعنی کسانی که دوره های پیش دانشگاهی ریاضی، تجربی یا انسانی را سپری کرده باشند می توانند در این گروه آزمایشی شرکت کنند. این رشته دارای زیر شاخه های زیادی است که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

ب) اگر بله چطور میتونن توی این کنکور شرکت کنند؟

1- کنکور کاردانی دانشکده های فنی: ثبت نام در کنکور سراسری شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش

2- کنکور هنر کنکور سراسری: گذراندن دوره پیش دانشگاهی هنر (و یا پیش دانشگاهی ریاضی،تجربی، انسانی) و شرکت در کنکور رشته هنر در کنکور سراسری

ج) برای قبولی توی اون آزمون چه درسایی رو باید بلد باشن؟ یعنی منابع آزمون چه درسایی هستش؟

1- کنکور کاردانی دانشکده های فنی:دروس تخصصی رشته گرافیک فنی و حرفه ای که به راحتی منابع آنها در دسترسه

2- کنکور هنر کنکور سراسری:

کنکور هنر مانند سایر رشته ها دارای دو نوع دفترچه عمومی و اختصاصی می باشد با این تفاوت که برخی از رشته های هنری بعد از کنکور سراسری دارای آزمون عملی هستند.

دفترچه عمومی شامل 4 درس: ادبیات فارسی – عربی – معارف – زبان خارجی می باشد و ضرایب آن به شرح زیر است:

ادبیات فارسی

عربی

معارف

زبان خارجی

4

2

3

2

نکته حائز اهمیت این است که ضرایب دروس عمومی برای همه زیر گروه ها و رشته ها یکسان می باشد.

دفترچه اختصاصی شامل 7 مبحث: درک عمومی هنر – درک عمومی ریاضی فیزیک – ترسیم فنی – خلاقیت تصویری و تجسمی – خلاقیت نمایشی – خلاقیت موسیقی – خواص مواد می باشد و ضرایب آن ها برای زیر گروه های مختلف متفاوت بوده و به شرح زیر می باشد:

نام درس

زیر گروه 1

زیر گروه 2

زیر گروه 3

زیر گروه 4

زیر گروه 5

درک عمومی هنر

4

3

3

3

3

درک عمومی ریاضی فیزیک

1

3

1

1

1

ترسیم فنی

1

2

2

1

1

خلاقیت تصویری و تجسمی

4

4

2

2

1

خلاقیت نمایشی

1

1

1

4

1

خلاقیت موسیقی

1

1

1

1

4

خواص مواد

1

1

1

1

1

 

هر ساله از سوی سازمان سنجش برای کنکور هنر 15 تا 20 منبع در نظر گرفته می شه با این حال منبع مشخصی ندارند، شاید برای همین عنوان مواد امتحانی آن را خلاقیت و درک عمومی گذاشتند تا داوطلبان مجبور باشند به درک جامع تری از مباحث مطرح شده برسند و تنها به حفظ کتاب ها اکتفا نکنند و بتوانند خلاقیت خود را در فضای رقابتی یکسان نشان دهند ولی طراحان محترم هم هر ساله از خودشان خلاقیت جدیدی به کار می برند و همین موضوع سردرگمی داوطلبان هنر را افزایش می دهد و باعث می شود بگویند کنکور هنر سخت است و بی قاعده و هزاران لفظ ناشایست دیگر نثار آن کنند. ولی در حقیقت کنکور هنر چون تا حدودی با خلاقیت و روحیه ی داوطلبان درگیر است اگر از همان ابتدای مطالعه آن  را پرورش دهند خیلی بیشتر از آن چیزی که فکر می کنند آسان خواهد بود.

مواد امتحانی کنکور هنر:

درک عمومی هنر: این مبحث در کنکور سراسری داری 30 تست و در کنکور آزاد بین 15 تا 20 تست می باشد. موضوع این ماده ی امتحانی بیشتر درباره تاریخ هنر ایران و جهان و سیر و تحول آن در طول تاریخ تمدن بشری است و در آن مباحثی چون سبک شناسی معماری، آثار نقاشی و پیکرتراشی و همچنین محل کشف و نگهداری آثار هنری، سیر تکامل خوشنویسی و نگارگری می باشد با این حال هر ساله تعدادی سوال از مباحث خلاقیت نمایشی، تاریخ موسیقی، خواص مواد، عکاسی و صنایع دستی مطرح می شود که تعداد آن ها متغیر بوده و ممکن است هیچ سوالی از آن ها مطرح نگردد. موضوعی که شاید این درس را مشکل تر کند تعدد تصاویر در کتاب های مختلف است که داوطلب باید نام آن ها را با ویژگی هایشان به خاطر بسپارد که ما در همین سایت راه های آموزش و به خاطر سپاری آن ها را نیز آموزش خواهیم داد.

درک عمومی ریاضی و فیزیک:از این مبحث در کنکور سراسری 30 تست مطرح می شود که 5 تای آن فیزیک و 25 تای دیگر مربوط به ریاضی و هندسه می باشد. در کنکور آزاد نیز از این درس 20 تست مطرح خواهد شد.  این ماده ی امتحانی که از نام آن پیداست مربوط به درس ریاضی و فیزیک می باشد اما باید به این مسئله اشاره کرد که در کنکور هنر بیشتر بر جنبه ی هوش و خلاقیت داوطلبان تاکید می شود و جنبه ی محاسباتی آن از اهمیت کمتری برخوردار است. منابع امتحانی آن هم ریاضیات سوم راهنمایی، ریاضی 1و2 دبیرستان ، فیزیک 1 و 2 و 3 نظری است با ذکر این نکته که بیشتر بر مباحث آزمایشات و تئوری آن تاکید می شود و هندسه 1 و 2 که نیز در آن ها هم فقط از خود قضایا و نکته های پایه آن سوال طرح می شود و بعضاً با سوالات ریاضی ترکیب می شوند و اهمیت جنبه ی استقرایی آن از استنتاجی بیشتر است.

 

ترسیم فنی: از این درس در کنکور سراسری 20 تست و در آزاد 5 تست مطرح می شود. متاسفانه برای این درس به جز کتاب ترسیم فنی و نقشه کشی رشته ی معماری هنرستان منبع دیگری وجود ندارد ولی با این حال هر ساله چندین سوال از هندسه طرح می شود و در مبحث ترسیم فنی بر نمایابی، مجهول یابی، انواع پرسپکتیو و همچنین استاندارد های نقشه کشی و ابزار و تجهیزات تاکید می شود و سوالات از این مقوله ها خارج نخواهند بود و اگر از ابتدا این درس را با علاقه و برنامه ی درست مطالعه کنید می توان نتیجه ی خوبی نیز از آن گرفت.

 

خلاقیت تصویری و تجسمی: تعداد سوالات این درس در کنکور سراسری 20 و در آزاد 10 عدد خواهد بود. منابع مطالعاتی این ماده ی امتحانی در بسیاری از موارد با مبحث درک عمومی هنر مشابه می باشد با این تفاوت که نوع طرح سوالات این دو مبحث را از هم متمایز می کند. در خلاقیت تصویری بیش از نیمی از سوالات را تصاویر تشکیل می دهند و داوطلب باید با دانش تئوری خود و همچنین ذهن خلاقی که آن را در طول سال پرورش داده آن ها را تجزیه و تحلیل کند. بدون شک این مبحث هم با تمرین و ممارست و تقویت چشم و مغز خود در طول سال می تواند بسیار آسان و لذت بخش باشد.

 

خلاقیت نمایشی: تعداد سوالات این درس در کنکوری سراسری 20 و در آزاد 15 عدد می باشد. متاسفانه برای این درس به جز یک کتاب کوچک 64 صفحه ای که از سوی سازمان سنجش معرفی شده منبع دیگری وجود ندارد و یقیناً با این حجم کم نمی تواند پاسخ گوی داوطلبان کنکورباشد. ولی از طرفی هم به علت رشد رشته ی سینما و نمایش در کشور البته فقط در سطح دانشگاهی، در بازار کتاب های زیادی وجود دارد که می تواند نیاز داوطلبان را تا حد قابل ملاحظه ای بر مرتفع  سازد. مباحثی که در این ماده ی امتحانی ممکن است مورد سوال قرار گیرد سبک شناسی فیلم ها و کارگردانان، سیر تحول فیلمسازی، عکاسی و نمایش در طول تاریخ، اصطلاحات و دانش تصویری سینمایی و نمایشی می باشد و در زمینه تاریخ سینما بیشتر بر جنبه ی خلاقیتی و ابتکاری آن  تاکید دارند تا سوال های صرفاً تاریخی و کلیشه ای و همین امر باعث می شود که هر ساله نوع  گزینش سوالات تا حدودی تغییر کند و نتوان برای آن معیارهای مشخصی در نظر گرفت.

 

خلاقیت موسیقی: تعداد سوالات درس موسیقی در کنکور سراسری 20 و در آزاد 15 عدد می باشد.برای این درس مانند خلاقیت نمایشی منبعی معرفی نشده است به جز یک کتاب 100 صفحه ای و اخیراً هم که یک کتاب دیگر به نام تئوری و ساختار موسیقی ایرانی نیز معرفی شده است که باز با این حال فرقی به حال داوطلبان ندارد زیرا از آنجا که دست طراحان محترم کنکور هنر برای طرح سوالات از منابع مختلف کاملا باز است، داوطلبان برای اینکه دچار آسودگی خیال شوند باید به منابع مختلفی متوسل شوند و این خود باعث استرس و نگرانی است. ولی نکته ی قابل توجهی که در این درس وجود دارد شیرین بودن و ساختارمند بودن آن است و اگر کسی از ابتدا به این درس علاقه نشان دهد تنها با خواندن یک یا دو کتاب کنکور موجود دربازارمی تواند نتیجه ی خوبی بگیرد و خود را از سایر داوطلبان متمایز کند. مباحث مورد بحث در این ماده ی امتحانی تئوری موسیقی جهانی و ایرانی که شامل گام شناسی، آکورد شناسی، دستگاه شناسی و... می باشد و همچنین سوالاتی از تاریخ موسیقی ایران و جهان و ساز شناسی ایرانی و جهانی مطرح می گردد.

 

خواص مواد: تعداد سوالات این درس در کنکور سراسری 20 و در آزاد 15 عدد می باشد.این درس شاید یکی از بی پایه و اساس ترین درس های کنکور هنر باشد چون نه تنها برای آن هیچ منبع مشخصی معرفی نشده است بلکه اصلا معلوم نیست که طراحان بسیار محترم کنکور هنر در این درس به دنبال پیروی از کدام سیاست های آموزشی می باشند که هر ساله داوطلبان را با سوال های ویژه و غافلگیر کننده خود شگفت زده کرده و انگشت حیرت بر دهان استادان محترم و داوطلبان از همه جا بی خبر می گذارند. تمامی کتاب های هنرستان که مربوط به شناخت مواد ازمایعات، گازها گرفته تا نا فلزات، چوب، کاغذ، پارچه، شیشه، مس، مفرغ، چدن، آلومینیوم، پلاستیک، آهن آلات، جامدات، عکاسی، صنایع دستی، بیماری های شغلی، قیر، ابزار و تجهیزات و هر چه که مربوط به خواص مواد می باشد منبع این درس به شدت مهم و با اهمیت در زندگی ما، می باشند. ولی توجه داشته باشید که خواندن این همه کتاب نه ممکن است نه منطقی پس به یکی از کتاب های موجود کنکور در بازار که همه ی آن ها واقعا خوب و کامل و جامع و شامل است رضایت دهید و دنبال دردسر نگردید زیرا هر چه قدر هم برای این درس وقت بزارید باز هم با سوالات جدید غافلگیر خواهید شد.

رشته ها و زیر گروه های مربوط به کنکور هنر: توجه داشته باشید که رشته های هر زیرگروه یکسان، دارای ضریب یکسانی هستند.

زیر گروه های آزمایشی

مجموعه ی رشته هایی که دروس امتحانی آن ها دارای ضرایب یکسان می باشد

زیرگروه 1

ارتباط تصویری، چاپ، صنایع دستی، طراحی پارچه، طراحی لباس، عکاسی، کاردانی آموزش هنرهای تجسمی، کاردانی علمی کاربردی عکاسی خبری، کاردانی علمی کاربردی گرافیک، کاردانی هنرهای تجسمی، کاردانی هنرهای سنتی، کارشناسی فرش، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی، نقاشی، هنرهای تجسمی، هنرهای صناعی

زیرگروه 2

باستان شناسی، طراحی صنعتی، علوم اجتماعی (گرایش امنیت ملی)، علوم سیاسی (گرایش های امنیت ملی و مطالعات امنیتی)، کاردانی صنایع دستی، کاردانی علمی کاربردی طراحی صنعتی، مدیریت فرهنگی و هنری، مرمت و احیای بناهای تاریخی، هنر اسلامی

زیرگروه 3

کاردانی باستانشناسی، کاردانی حفاظت و مرمت آثار تاریخی، کاردانی  حفاظت و مرمت باناهای تاریخی، کاردانی راهنمای موزه ها و بناهای تاریخی، کاردانی موزه داری، مردم شناسی، مرمت آثار تاریخی، موزه داری

زیرگروه 4

تلویزیون و هنرهای دیجیتالی، تولید سیما، سینما، کاردانی هنرهای نمایشی، کارگردانی تلویزیون، نمایش

زیرگروه 5

موسیقی نظامی، نوازندگی موسیقی ایرانی، نوازندگی موسیقی جهانی

چون عکاسی جز زیر گروه یک می باشد، دروس  درک عمومی هنر و خلاقیت تصویری و تجسمی برای رشته عکاسی دارای ضریب 4 هستند و بقیه دروس ضریب یک دارند.



1- پویا نمایی توپی که از صخره به پایین می افتد

2- متحرک سازی پیکسلیشن

3- متحرک سازی چراغ راهنما(نمره ویژه)



           
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:تکلیف انیمیشن, :: 23:24
نوابی سهی

طراحی یک حاشیه برای میز

طراحی استخر توپ



           
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:تکلیف انیمیشن, :: 23:23
نوابی سهی

در ابتدا جا داره از سرکار خانم ذالی که مسئولیت هماهنگی و دریافت فایل های تایپی دوستان را به خوبی انجام می دهند، تشکر و قدردانی کنم...

اسامی هنرجویانی که تایپ خود را جهت طراحی CD آموزشی تحویل داده اند

ردیف نام  و نام خانوادگی تاریخ تحویل نمره
1 سمیه ذالی 4 آبان ماه 93 20
2 مریم باقری 4 آبان ماه 93 20
3 مریم چلبی 4 آبان ماه 93 20
4 لیلا مهرابی 4 آبان ماه 93 20
5 کوثر محمدیان 4 آبان ماه 93 20
6 فاطمه نوری 4 آبان ماه 93 20
7 نرگس چراغی 5 آبان ماه 93 19
8 زهرا محمدی 5 آبان ماه 93 19
9 فاطمه محمدی 5 آبان ماه 93 19
10 مرضیه براتی 6 آبان ماه 93 18


           

السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین



           
چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:محرم و عاشورا, :: 22:50
نوابی سهی

سرکار خانم محمدیان لطفا برنامه ارائه کنفرانس ها را به اطلاع هنرجویان برسانید

تمامی هنرجویان پاورپونت های خود را باید یک هفته قبل از ارائه تحویل سرکار خانم محمدیان نمایند تا ایشان آنها را جهت کنترل به دست بنده  برسانند.

هنرجویانی که تا یکشنبه 11 آبان ماه پاورپونت های کنفرانس خود را تحویل دهند نمره کامل پاورپونت را دریافت می کنند.

فصل روز تاریخ
چهار چهارشنبه 93/8/21
پنج چهارشنبه 93/8/28
شش چهارشنبه 93/9/05
هفت چهارشنبه 93/9/12

 



           

بسم رب العلما - شروع فعالیت های اولیه طراحی CD آموزشی

ان شالله با حول و قوه الهی مراحل آماده سازی CD آموزشی را آغاز نماییم... خط مشی کلی و راهنمایی هر زمان که لازم بود با بنده، و مدیریت و مسئولیت کلی طرح با سرکار خانم ذالی

سخنی با سرکار خانم ذالی(مسئول محترم پروژه طراحی CD آموزشی)

1- برای انجام سریعتر و مدیریت بهتر، یک گروه مدیریتی متشکل از دوستان تشکیل دهید.(برای اعضای گروه مدیریتی فعال، امتیاز طلایی در نظر گرفته می شود)

1- جهت ضبط صدای مربوط به هر فصل،یک نفر از هنرجویان را طبق میزان فعالیت و علاقه ایشان انتخاب نمایید...

2- لیست هنرجویان گوینده همراه فصل مربوطه را تا یکشنبه آماده نمایید.(برای هنرجویان گوینده امتیاز ویژه ثبت می گردد.)

3- زحمت جمع آوری صفحات تایپی و تحویل آنها به گویندگان نیز یکشنبه با شما و گروه مدیریتی طرح



           
پنج شنبه 1 آبان 1393برچسب:cdآموزشی,سخنی با مدیر, :: 19:23
نوابی سهی

خانم ذالی، مسئول پروژه طراحی Cd آموزشی می باشند.

لیست صفحات دسته بندی شده جهت طراحی CD آموزشی

مهلت تحویل تایپ خلاصه صفحات (برای ضبط صوت آن)

جهت دریافت نمره کامل یکشنبه 4 آبانماه 93

ردیف

نام خانوادگی و نام

شماره فصل و صفحات آن

1

باقری مریم

فصل یک- صفحات 1 تا 11

فصل دو – صفحات 16 تا 19

2

براتی مرضیه

فصل دو – صفحات 20 تا 35

3

پرگر زهرا

فصل دو – صفحات 36 تا 50

4

چراغی نرگس

فصل دو – صفحات 51 تا 66

5

چلبی مریم

فصل سه – صفحات 78 تا 95

6

ذالی سمیه

فصل سه – صفحات 96 تا 110

7

زنجانی زهرا

فصل سه – صفحات 111 تا 131

(تا سر موضوع حافظه نهان)

8

عاشوری لیلا

فصل سه – صفحات 131 تا 133

فصل چهار – صفحات 139 تا 152

(تا سر موضوع SDRam)

9

عبدی صدیقه

فصل چهار – صفحات 152 تا 166

(تا سر موضوع حافظه های نهان)

10

محمدی زهرا

فصل چهار – صفحات 166 تا 186

(تا سر موضوع اجزای حافظه SSD)

11

محمدی فاطمه

فصل چهار – صفحات 186 تا 197

12

محمدیان کوثر

فصل پنج – صفحات 204 تا 218

13

مقدمی معصومه

فصل پنج – صفحات 219 تا 236

(تا سر موضوع کارت شبکه)

14

مهرابی لیلا

فصل پنج – صفحات 236 تا 237

فصل شش – صفحات 242 تا 255

(تا سر موضوع چاپگر جوهر افشان)

15

نصرتی سعیده

فصل شش – صفحات 255 تا 276

16

نوری فاطمه

فصل هفت – صفحات 281 تا 292

 

 

 



           

قابل توجه هنرجویان محترم سوم کامپیوتر هنرستان آمنه (س)

کلیه هنرجویان تا دو هفته آینده مباحث درسی مربوط به کنفرانس خود را مطالعه نمایند...

خانم محمدیان مسئول هماهنگی کنفرانس ها می باشند، جهت اطلاع از موضوع کنفرانس خویش و دریافت فایل های صوتی آموزش سخت افزار به ایشان مراجعه نمایید.



           

یک طرح گل و بوته (حاشیه)

یک طرح نوشتاری

یک طرح دلخواه با ترکیب احجام و اشکال تدریسی این جلسه



           

امتحان سخت افزار - فصل دو

صفحات 31 تا 66

زمان : یکشنبه 11 آبان ماه 93



           

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 1392
بازدید کل : 237988
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس