مسابقه "دختران آفتاب" شماره 2
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

چقدر خوشحال شدم!

رسول خدا بعد از ازدواج فاطمه علیهاسلام کارها را بین او و علی علیه السلام تقسیم کرد و فرمودند : « کارهای منزل با فاطمه و کارهای خارج از منزل با علی. »
فاطمه علیها سلام می‌فرماید:« هیچ کس نمی‌‌داند من چقدر خوشحال شدم که رسول خدا مرا از ظاهر شدن در پیش چشم مردان معاف کرد



نظرات شما عزیزان:

مهرابی...
ساعت11:26---8 اسفند 1392
سلام....
من یه معذرت خواهی به شما بدهکارم....
شرمنده که واسه گرفتن شماره اینقدر اصرار کردم....یا شاید گاهی خدای ناکرده بی ادبی کردم....یا حرفایی زدم که باعث ناراحتی شما شد....(کلا شرمنده خانم)!!!یه چیز دیگه هم میخواستم بگم که اگه وقت شد تو مدرسه میگم....شما تعطیلات عید باشگاه هستین؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 224
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 2069
بازدید ماه : 2062
بازدید کل : 240055
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس