سلام و بسم الله
 
پارسیس کامپیوتر
آنچه میدانیم یک قطره است،آنچه نمیدانیم یک اقیانوس،باسفربه دنیای پارسیس،جرعه ای بیشتر از اقیانوس علم بنوشیم

با سلام خدمت دوستان عزیز

در ابتدا بهتر دیدم خودم و حرفه ام رو برای شما دوستان معرفی و اینکه به چه منظور این وبلاگ را راه اندازی کردم رو عنوان کنم و در آخر عنوان دارم که دست یاری شما دوستان و علاقمندان را در زمینه گسترش وبلاگ به گرمی می فشاریم.

بنده از سال 81 وارد حرفه ای شدم که از دوران دبستان جز آرزوهای بزرگم بود، اون روزا یعنی سال پنجم دبستان معلمی داشتم به نام سرکار خانم اربابیون (که هر کجا هست امیدورام همیشه شاد و سلامت باشه)، ایشون بودند که منه شیطون بازیگوش و البته درس نخون رو عاشق درس و مشق کردند و مهم تر از اون عاشق حرفه مقدس معلمی...

از همون سال رویای معلم بودن،معلمی چون او بودن در ذهنم نقش بست به طوری که همه اقوام هم خانوم معلم صدام می کردند...

چند سالی گذشت و در سال دوم دبیرستان علاقه به مباحث کامپیوتری نیز به عشق دوران کودکیم اضافه شد و دانشگاه شد اول راه برای برنامه زندگیم،برای رسیدن به رویاهای کودکی و نوجوونیم،برای پرواز...

تابستان سال 81 از طریق عمو متوجه آزمون ورودی آموزش و پرورش شدم(که الهی خیر ببینه ، شنیدید میگند وقتی خدا بخواد نعمتی بده دیگران را وسیله خیر میکنه تا قلب بندگانش رو سرشار از شادی و مودت کنه،اینجا هم دقیقا همین طور شد یعنی من اون سال تازه فارغ التحصیل شده بودم(حدود 1 ماه هنوز کارهای فارغ التحصیلی رو هم انجام نداده بودم) و به تنها موضوعی که فکر نمی کردم کار بود،واقعیتش رو بخواهید از بس مباحث دانشگاه وقت و ذهنم رو مشغول کرده بود خودم آمال کودکیم رو فراموش کرده بودم، ولی خدا نه)

اینجا بود که قلم سرنوشتم پررنگ تر از پیش شروع به نگارش کرد و منو برد به قله آرزوهام و شدم هنرآموز (معلم) رشته کامپیوتر هنرستان... واقعا حس قشنگیه وقتی به یکباره به آرزوهایی که داشتی برسی،معلمی عشق دروان کودکی و کامپیوتر... احساس می کردم خدا خیلی دوستم داشته که آرزوهای قشنگمو که توی کوچه پس کوچه های جوونی گمشون کرده بودم رو به یکباره بهم هدیه کرد...

چه زیبا سعدی خوش سخن گفته است:منت خداي را عز و جل  كه طاعتش موجب قربت است و به شكر اندرش مزيد نعمت . هر نفسي كه فرو مي رود،‌ ممد حيات است  و چون برمي‌آيد مفرح ذات .پس در هر نفسي، دو نعمت موجود است و بر هر نعمتي شكري واجب.

و بزرگی لطفش و همراهی مداومش را در تمام سالهایی که در هنرستان خوش رفتار (ناحیه 1) در خدمت خانم ها شیخ بیگ مدیر دلسوز مدرسه و خانم مولوی که همیشه مثل کوهی استوار در کنار معلمان هنرستان بودند، حس می کردم،همیشه دوستش دارم و با سلام بر شما شروع کردم و با یاد او و نامش مطالب وبلاگم را شروع می کنم زیرا می دانم که چون همیشه همراه همیشگیم خواهد بود

بسم الله یا الله


نظرات شما عزیزان:

م ه ر ا ب ی.........
ساعت10:16---30 دی 1392
سلام..............

وبلاگتون عالیه....رد خور نداره....بی نظیره....

ماه ارامش قبل از طوفان هم تموم تا سال دیگه....

چه روزای قشنگی داشتیم......

از دستم ناراحتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطف کنید مطالب جدید خیلی بذارید...ممنون

دقت کردین چه سریع میرم سر ی مسئله دیگه

میگن بارون یعنی نقطه چین تا خدا تا امتداد نقطه چین ها برام عزیزین.....

خداحافظتون باشه.........




پاسخ:سلام خانومی خوبی؟ ممنون نظر لطف شماست بله بله بله روزای دنیا همشون قشنگند مخصوصا در کنار انسانهای خوب نه خانومی چرا ناراحت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انشالله اگر اراده و وقت باشه حتما دقیقا تشکر از احساس پاکت همه روزاتون پر از نور خدایی التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


وبلاگ آموزشی و تشریح عملکردهای سالانه
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 1880
بازدید ماه : 1873
بازدید کل : 239866
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 164
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس